سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی گرافیک و طراحی بنر

فواید استفاده از بنرهای تبلیغاتی

معرفی برند

جلب توجه کاربران دیجیتال به برند و محصولات ما در عصر حاضر، از بحث‌برانگیزترین موضوعات مطرح در هر کسب‌وکاری است و رمز موفقیت در این مسیر، خلاقیت است.

افزایش ترافیک بازدید

در طراحی بنر مهم‌ترین هدف، ترغیب مخاطب کلیک روی آن و بازدید از سایت است. از جمله روش‌های پرداختی به وب‌سایت‌هایی که تبلیغات بنری انجام می‌دهند، نرخ کلیک (CTR)، مقدار زمان حضور در وب‌سایت است. برای بررسی ترافیک بازدید می‌توانید از ابزار analytics استفاده کنید که بعضی از شرکت‌های طراحی بنر مثل bannersnack در سرویس‌های خود در نظر گرفته‌اند.

 

برای آشنایی با نرخ پرش و نرخ خروج کلیک کنید.

 

جذب دوباره مشتری

اگر فردی به سایت شما مراجعه کند و از محتوا یا محصول شما راضی باشد، اما ایمیل خود را برای دریافت خبرنامه وارد نکند، با دیدن بنرهای شما روی وب‌سایت‌ها و یا اپلیکیشن‌های دیگر مجدد ترغیب به استفاده از محصول و یا محتوای سایت شما می‌شود.

 

فروش محصول

بنرهای تبلیغاتی ابزار خوبی برای ترغیب به خرید محصول هستند. به همین خاطر قرار دادن بنر در وب‌سایت‌های مرتبط با محصول، جزء نکاتی است که باید به آن توجه کنید.

 

اطلاع‌رسانی درفروش‌های ویژه و تخفیف‌ها

یکی از راه‌های افزایش درآمد و رشد برند، فروش‌های ویژه و تخفیف‌هاست و البته برای تأثیر بیشتر، به اطلاع‌رسانی و تبلیغات قوی برای اطلاع مشتریان بالقوه نیاز دارید. استفاده از بنر می‌تواند بسیار مؤثر باشد.  در کالج تپسل بیشتر بخوانید  https://college.tapsell.ir/tools-for-designing-advertising-banners/