سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی گرافیک و طراحی بنر

موضوع تبلیغات بنر، باید در همان لحظه اول نگاه، برای مخاطب قابل فهم باشد و تفاوت بنر با پوستر در همین جاست. زیرا شما در طراحی پوسترها، مجاز هستید که از عناصری استفاده نمایید که شاید چند ثانیه ذهن مخاطب را به خود جلب نماید و تحلیل موضوعی در ذهن خود کند تا به پیام و هدف پوستر پی ببرد و گاهی همین امر موجب برتریت یک پوستر تبلیغاتی به یک پوستر غیر تبلیغاتی می شود (که اصطلاحا به آن می گویند استفاده از تصاویر بی ربط اولیه)، اما در یک بنر تبلیغاتی موضوع و پیام هرچه سریعتر منتقل گردد، اثر گذاری و هدف از آن بیشتر بدست می آید.

Related image

اگر بنر شمابرای وب سایت ها طراحی گشته اند،

باید آن رادروب سایتهای مرتبط با گروه شغلی که ممکن است بازدیدکنندگان آن،مشتریان شما نیز گردند،نمایش دهید.

اگر بنر شما چاپی است و قرار از در جایی نصب یا نمایش داده شود،

بهتر است مانند روش نمایش دیجیتالی،جمعیت بازدیدکننده را هدف گیری نمایید،

یعنی در جای نمایش دهید که مشتری های شما بیشتر در آنجا رفت و آمد می کنند.

نکاتی در طراحی بنرهای تبلیغاتی

 یکی از ویژگیهای بنرها، ارزان بودن اما تاثیر گذاری فراوان داشتن در فعالیت تبلیغاتی شماست.

عناصر موجود در طراحی بنر تبلیغاتی شامل احتمالا لوگو یا آرم و نام شرکت یا کمپانی مربوطه می باشد. شعار تبلیغاتی یکی از برگ های برنده در طراحی بنر تبلیغاتی هاست و گاهی سرنوشت تبلیغات بنر را رقم می زند و سایر المانهای فرم و تصویر به کار رفته در بنر ها باید چشم فریب باشد.

در طراحی بنر وب، استفاده از عبارات “اینجا را کلیک کنید” شاید قدری تکراری و کلیشه باشد، عبارات شما برای دنبال کردن بنر توسط بازدیدکننده، باید گیرا و وسوسه برانگیز باشد. انیمیشن و تصاویر متحرک ، یکی از جاذبه های طراحی بنر وب می باشد و استفاده از آن توصیه میشود.